Reklamace a vrácení zboží

Možnost vrácení zboží

Každému zákazníkovi u nás garantujeme možnost bezplatného vrácení zboží bez udání důvodu po dobu 30 dnů od obdržení zboží.

V této lhůtě nám musíte, prosím, oznámit úmysl vrátit zboží, a to emailem či telefonicky.

Využít můžete jakýkoliv běžný způsob přepravy (Česká pošta, PPL, Geis, Zásilkovna, aj.) a zvolit u ní platbu přepravy prodávajícím při obdržení vráceného zboží. Například můžete odeslat balík Českou poštou a zvolit službu Odpovědní zásilka - cenu balíku hradí adresát a odesílatel s ní nemá žádnou starost. Nebo nám stačí vyfotit a poslat emailem potvrzení o uhrazení dopravného a částku Vám obratem pošleme bankovním převodem.

Při vrácení nesmí být zboží jakkoli poškozeno či použito. Pokud můžete, pošlete nám, prosím, zboží v původním obalu, klidně i rozbalené, velmi nám to pomůže. Samozřejmě ale rozumíme, že ne vždy je to možné.

Reklamace

Záruční doba platí od Vašeho převzetí zboží. Standardně je poskytována záruka 2 roky, ale výrobce může u některých produktů garantovat prodlouženou záruku. V takovém případě je informace vždy u daného zboží uvedena.

Při zjištění jakékoliv závady se na nás nejprve, prosím, obraťte telefonicky či emailem, abychom společně našli nejvhodnější způsob řešení - opravou výrobku, výměnou zboží či vrácením peněz. Prioritou je pro nás vždy vyřešení situace k Vaší spokojenosti!

Všechny reklamace se snažíme vždy vyřídit co nejrychleji, v krajních případech samozřejmě nejpozději do 30 dnů od oznámení reklamace. Závady výrobku řešíme ve spolupráci s výrobcem či dodavatelem a pro schválení reklamace je rozhodující jeho posouzení.

V případě jakýchkoliv dotazů se na nás, prosím, neváhejte kdykoliv obrátit!